מה עלי לעשות אם יש חוסר התאמה בין ההזמנה למה שהתקבל?
שירות הלקוחות שלנו ישמח לבדוק את הנושא. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 17:00 בטלפון 050-238383802. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל / סמס/ הודעה פרטית באינסטגרם /פייסבוק ונטפל בנושא
מה עלי לעשות במידה וחסר פריט בהזמנה?
שירות הלקוחות שלנו ישמח לבדוק את הנושא. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 17:00 בטלפון 050-238383802 . לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל / סמס/ הודעה פרטית בפייסבוק ונטפל בנושא
מה עלי לעשות במקרה של פגם במוצר בהזמנה?
שירות הלקוחות שלנו ישמח לבדוק את הנושא. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 17:00 בטלפון 050-238383802 . לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל / סמס/ הודעה פרטית בפייסבוק ונטפל בנושאפה אכתוב תשובה קצרה לשאלה.
מה עלי לעשות אם המשלוח לא הגיע?
שירות הלקוחות שלנו ישמח לבדוק את הנושא. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 17:00 בטלפון 050-238383802 . לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל / סמס/ הודעה פרטית בפייסבוק ונטפל בנושאפה אכתוב תשובה קצרה לשאלה.