הלקוח ששמו מופיע בהזמנה או מי מטעמו בהצגת מספר ההזמנה ותעודה מזהה
כיצד ניתן להחזיר / להחליף פריט שכבר הזמנתי?
שירות הלקוחות שלנו ישמח לבדוק את הנושא. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 17:00 בטלפון 050-238383802 . לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל / סמס/ הודעה פרטית בפייסבוק ונטפל בנושאפה אכתוב תשובה קצרה לשאלה.
האם יש הבדל בין המחיר בחנות לאתר?
תיתכן שונות בין הפריטים ומחיריהם הנמכרים באתר לבין אלו שבחנויות